Sunday, July 22, 2012

جه الوقت

جه الوقت اللعين اللى هنتحر فيه نفسيا بيني وبين نفسي 
جه الوقت اللى أبان فيه كويس وبضحك وانا بموت من جوايا 
جه الوقت اللى اكدب فيه عالدنيا كلها ومحدش يعرف الحقيقة 
الوجع اللى بحس بيه والانتحار اللى بعمله فى نفسي فى الخفاء
جه الوقت يطلع جوانب مني زي انى اخبى عالدنيا وجعي 
جه الوقت اللى ابقى بحبها وبموت فيها واسيبها براحتها 
جت جت 
مجاتش مجاتش
جه الوقت اللى ابقى فيه اهيف واعبط واحد فى الدنيا 
هعيش وخلاص
هعمل اى حاجة وخلاص
بس اعيش 
انا مبقتش عايز حاجة 
انا مخنوق جدا وموجوع جدا جدا جدا 
متعرفوش قد ايه 
هى هتشوفني عادي 
مش هتعرف تحس بيا لان كلامي مستخبي هنا 
مش هتعرف عني حاجة لانى هستخبي ورا ميت جدار
ياترى هتقدر تخترق كل الجدران دى ؟؟؟
ياتري هتوصل لاى شىء منها ؟؟؟
مش عارف 
مخاطرة وانا بخاطر 
متعود عالخطر 
الموت مبخافش منه 
ولا بخاف من حد
انا هوا انا 
بتوجع وبعيش 
بفضل عايش فى الم لا نهائى دايما 
مش عارف ليه نصيبى فى الدنيا كدا 
ما هوا انا لو لقيت الحاجات الحلوة عمرى ما هعمل الوحش 
لو لقيت حب من حد بجد 
لحد النهارده بفتكر اول بنت حبيتها لانها الوحيدة اللى حسيتنى بجد وراعيتنى واتحدت الاختلافات الغبية اللى جوايا 
قدرت تفهم الحاجات اللى ممكن تنكسر والحاجات اللى مش ممكن 
لحد النهارده بتألم 
مش عارف ليه الحياة مش طبيعية معايه 
ليه الحياة مش بتضحك فى وشي وبتقولى اللى يخلينى راضى عالاقل 
ليه الحياة بتعمل فيا كدا 
ليه كل دا 
ليه اتوجع للدرجة دى 
حد عارف اللى انا فيه بيوجع ازاى او قد ايه 
حد حاسس برعشة ايدى وانا بكتب دلوقتى ؟؟؟
حد فاهم اللى بيجري لى ؟؟؟
ولو حد فهم 
مين هيحس بيا 
مين هيضمنى ولو حتي بكلمة او يحتويني ولو حتى بموقف 
مين هيراعينى زى ما براعي كل خلق الله 
انا حاسس انى وحش اوى وفعلا مستاهلش 
من كل المواقف القذرة اللى الحياة بتحطني فيها وبتدوس عليا بيها 
انا مش عايز يتداس عليا 
نفسي حد يعاملنى كويس 
يحط فى دماغه انى انسان وبحس اووووووووووى وبتوجع اوووووووووووووووووووووووي أووووووووووووووووي أوووووووووووي
انا عايش فى سلسلة من العذاب 
والهموم والاكتئاب 
انا خلاص مش هروق أودتي تاني 
ولا نفسى اكتب فى رومانسية وحب تانى 
انا خلاص مبقتش عايز اى حاجة
لان اللى عايزه ملقتوش 
واللى عايز حاجة بجد مبيساومش عليها 
انا بتألم وبس 
واهوه اولقت جه اللى احس بصداع ونار فى صدري وايديا ترتعش ومبقاش مستحمل اى حاجة بس فى نفس الوقت كاتم جوايا كل حاجة 
جه الوقت انى انتحر نفسيا عالاقل
لانى كنت لعبة او محدش فهمنى او قدرنى لانى من كون تانى غير الكون دا 
:(
جه الوقت اللى ابقى فيه مجرد ميت 

No comments: