Monday, July 9, 2012

i accept myself

انا متقبل حقيقة نفسي حتي لو مش عارف الفايدة منها 


لو كنت شيطان 
وباطل وشر
وانا الباطل جندى من جنود الحق لانى بعجل بيه 
فالناس هتبعد وتعرف ربنا اكتر 
وفى نفس الوقت الشر هيعلمهم درس ميتنشسيش


لو كنت ملاك
وحق 
وحقيقة حلوة
وشيء رائع 
فانا النبع اللى الكل بيشرب منه ويتشقى والمرحلة الاخيرة اللى كلهم بيمروا بيها للتطور او للحياة 
وفى نفس الوقت هتصر الحق


انا متقبل نفسي وحقيقتي بشكل كامل ايا يكن انا ايه او بتاع ايه او بعمل ايه او عايش ازاى 
البوست الجاى هوضح كلام اهم 
يارب على ما اكتبه اكون قلت اللى المفروض يتقال واللى هعمله 
بس حاليا 
انا عن نفسي مش هبطل اتقبل نفسي وحقيقتى حتي لو مكنتش اعرفها 
او حتى لو مكنتش فهمت السبب من وجودى وهل ربنا بيكرهنى ولا بيحبنى 
فى كل الاحوال 
انا هتقبل حقيقتي واعيش


هتقبلها مهما حصل من كل العالم ولاد الكلب
او اللى مبيقدروش 
او اللى ملهمش لزوم واللى باعونى وخانونى او غدروا بيا 
او بنيتهم وسابونى وانا محتاجهم 
الناس الانانية 
هعيش برده 
ومش عارف ايه الشرطة اللى طلعالى فى كل اول سطر دى 
بيس بقي

No comments: